راهنمای گام به گام برای استخراج بیت کوین با گوگل کروم
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

راهنمای گام به گام برای استخراج بیت کوین با گوگل کروم

۲۳ مهر ۱۳۹۷
1,668 بازدید
بدون نظر

قبل از شروع به استخراج بیت کوین (bitcoin )، خوب است که بدانید استخراج بیت کوین واقعا به چه معناست. استخراج بیت کوین قانونی است و با هش SHA256 انجام می شود تا نقل و انتقالات بیت کوین را تایید اعتبار کرده و امنیت لازم را برای دفتر حساب عمومی شبکه بیت کوین فراهم آورد. سرعت استخراج بیت کوین با هش بر ثانیه اندازه گیری می شود.
شبکه جهانی بیت کوین این تلاش استخراج کنندگان را که قدرت محاسباتی مورد نیاز آنها را تامین کرده اند، با دادن بیت کوین به ایشان جبران می کند. این پاداش به شکل بیت کوین های تازه صادر شده و نیز اجرت نقل و انتقالات پرداخت می شود. هرچه قدرت محاسباتی بیشتری داشته باشید، سهم شما از پاداش هم بیشتر می شود.
شما نیز میتوانید دوستان خود را نیز دعوت کنید و تا چندین بیت کوین در ماه کسب درآمد کنید!نحوه انجام کار بسیار ساده است ، با دانلود مرورگر و تنظیم کردن قسمت mine به max کار استخراج را انجام دهید ، در قسمت referral نیز میتوانید لینک خود را به دوستان و آشنایان بدهید تا آنها نیز بیت کوین استخراج کنند.

ابتدا باید وارد لینک زیر شوید:

لینک نصب بیت کوین

ابتدا مانند تصویر زیر مرورگر را دانلود کنید:

 

تمام اطلاعاتی که باید بدانید در عکس زیر گنجانده شده است :

 

برای برداشت مقدار بیت کوین خود بر روی لینک withdraw BTC کلیک کنید مانند عکس زیر :

 

 

به طور مثال اگر شما فقط ۵ نفر را معرفی کنید و این ترتیب تا ۱۰ نسل ادامه پیدا کند درآمد ماهیانه شما به $۴۰۶۳۶ میرسد.

 

همانطور که در این عکس توضیح داده شده ، شما در قسمت گوشه پایین سمت چپ میتوانید تنظیم سرعت استخراج کنید ، و اگر آن را در حالت MAX قرار دهید با حداکثر سرعت کامپیوترتان استخراج انجام میشود ، همچنین لینک زیر مجموعه گیری که در عکس مشاهده میکنید متعلق به شماست و در صورت معرفی آن به دوستانتان قسمتی از سود حاصل از استخراج آنها به ترتیب این عکس تا ۱۰ نسل متعلق به شما میشود و این کم نظیر است!

این بیت کوین ها در حقیقت در آدرسی که سایت به شما اختصاص یافته ذخیره میشوند و هر وقت مقدار آن به حد نصاب رسید میتوانید از قسمت withdraw btc در قسمت balance آن را برداشت کنید ، در ضمن برای اینکه مطمئن شوید با خراب شدن کامپیوتر و یا تعویض کامپیوتر یا ویندوز حساب شما از بین نمیرود میتوانید یکی از شبکه های اجتماعی خود را در قسمت settings به حسابتان متصل کنید ، بدین ترتیب هر کجای دنیا که باشید در هر مکان با نصب افزونه و وارد شدن از طریق شبکه اجتماعی متصل شده ، حسابتان با تمام موجودیش بازیابی میشود!

ایتاویلا

رابلاین

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

contact@1gilani.ir

تلفن تماس

تلفن تماس در متن آگهی میباشد. لطفا بفرمایید از سایت یک گیلانی تماس گرفته ام.