طراحی سایت در رشت و گیلان | سفارش طراحی و کد نویسی وب سایت
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

طراحی سایت در رشت و گیلان | سفارش طراحی و کد نویسی وب سایت

۴ تیر ۱۳۹۶
1,354 بازدید
بدون نظر

طراحی سایت در رشت و گیلان برای صاحبین کسب و کار که مایلند به درامد خود بیافزایند امری ضروری و بیش از پیش مورد نیاز میباشد. معمولا در طراحی سایت سوالاتی در ذهن برخی از اشخاص و شرکت هایی که قصد ایجاد آن را دارند وجود دارد ، اینکه نحوه سفارش طراحی سایت به یک شرکت طراحی وب سایت به چه صورت است و در درخواست های خود می بایست چه مواردی را مد نظر قرار داد و درخواست نمود. در ادامه توضیحات کاملی را در ارتباط با نحوه سفارش طراحی سایت خواهیم داد.

 

طراحی سایت در رشت و استان گیلان

ثبت دامنه

قبل از هر موردی در مورد تعرفه ثبت دامنه و تمدید آن و همچنین نحوه اعلام برای تمدید پرس و جو نمایید. قیمت ثبت دامنه بسته به پسوند آن متفاوت است و برای دامنه های ir در حدود ۲۰ هزار تومان و برای دامنه های com در حدود ۵۰ هزار تومان می باشد. همچنین از نحوه تمدید نیز مطلع شوید و اینکه چه مدتی قبل از زمان انقضاء دامنه شرکت طراح شما را از موضوع با خبر می نماید. در مورد انتخاب نام دامنه حتما قبل از ثبت دامنه با متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت مشورت نمایید تا بهترین دامنه را برای کسب و کار خود ثبت نمایید. انتخاب نام دامنه مناسب کمک بسیاری به موفقیت وب سایت می نماید پس در انتخاب نام دامنه حتما مشورت بگیرید.

فضای هاستینگ

تهیه فضای هاست وب سایت خود را بهتر است به شرکت طراح وب سایت خود واگذار نمایید زیرا مشکلاتی در آینده ممکن است برای وب سایت شما به وجود آید که در صورتی که شما طراحی سایت و فضای میزبانی وب خود را از شرکت های متفاوتی تهیه نموده باشید ممکن است شرکت های ارائه کننده خدمات بروز مشکل را به یکدیگر نسبت دهند که در این وضعیت یافتن مشکل معمولا ساده نمی باشد. پس بنابراین بهتر است خدمات هاستینگ خود را زیر نظر طراح وب سایت تهیه نمایید و همچنین می بایست از میزان فضای هاستینگ اختصاص داده شده و پهنای باند ماهیانه و همچنین تعرفه ارتقاء هاستینگ با خبر شوید. بسته به زبان برنامه نویسی که طراحی وب سایت برای برنامه نویسی وب سایت از آن استفاده می نماید سیستم عامل سرور شما انتخاب خواهد شد. برای سایت های نوشته شده به زبان PHP سرور لینوکس و برای سایت های نوشته شده با زبان برنامه نویسی ASP.NET سرور ویندوزی مناسب تر است.

قالب وب سایت

پس از دامنه و هاست مرحله بعدی مشخص نمودن قالب وب سایت می باشد که دو راه برای آماده سازی قالب مورد نظر وب سایت شما وجود دارد که روش اول خرید قالب از فروشگاه قالب می باشد که در این روش کافی است با مراجعه به فروشگاه قالب مورد نظر خود را از بین ۱۰۰ هزار قالب موجود انتخاب نموده و درخواست پیاده سازی آن را به شرکت طراح وب بدهید. در روش دوم قالب توسط گرافیست و با توجه به نیازهای شما پیاده سازی می گردد و قالب به صورت اختصاصی برای شما طراحی می گردد. به شما توصیه می نماییم که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه از فروشگاه قالب خریداری نمایید و یا اینکه طراحی قالب اختصاصی نمایید به فروشگاه قالب مراجعه نمود و قالب های موجود را بررسی نمایید. ممکن است قالب مد نظر شما در بین قالب های وجود داشته باشد و حتی اگر هم نباشد رویت قالب های موجود دید بهتری برای طراحی قالب اختصاصی به شما خواهد داد.

 

ما کار طراحی سایت در رشت و استان گیلان را برای شما انجام خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی طراحی سایت در رشت و گیلان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۱۲۳۲۱۲۸۲ – مهندس اسماعیل پورجعغر

 

طراحی سایت در رشت و استان گیلان
ایتاویلا

رابلاین

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

contact@1gilani.ir

تلفن تماس

تلفن تماس در متن آگهی میباشد. لطفا بفرمایید از سایت یک گیلانی تماس گرفته ام.