ایتاویلا ، انتخاب و بررسی ملک برای خرید و فروش - یک گیلانی - بزرگترین پایگاه معرفی کسب و کارها و در ج آگهی مجازی در گیلان
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

ایتاویلا ، انتخاب و بررسی ملک برای خرید و فروش

۱۴ دی ۱۴۰۱
1,503 بازدید
بدون نظر

ایتاویلا با توجه به دغدغه های مشتریان در بازار مسکن بر آن شده است که وب سایتی جامع و کامل برای خریداران و جویندگان ملک مسکونی ، ویلا و زمین در شمال کشور فراهم کند تا متقاضیان مسکن بتوانند بر اساس تمامی نیازهای ملکی خود فایل و آگهی مورد نظر خود را از میان صدها و هزارن آگهی براحتی جستجو کنند و برای خرید و معامله آن اقدام نمایند . در ایتاویلا همچنین با استفاده از تکنولوژی مدرن و روش های خلاقانه و ابزار های آنلاین سعی خواهد شد که انبوهی از اطلاعات دقیق ، به روز و واقعی را در اختیارتان قرار گرفته دهد تا سریعتر و هوشمندانه تر تصمیم بگیرید .

ایتاویلا در نظر دارد که مسیری به روز ، شفاف ، کارآمد و کم هزینه برای یافتن ملک باشد و تبدیل به مرجعی تخصصی برای اطلاعات مسکن شود. در ایتا ویلا هدف ما این خواهد بود با انجام اقداماتی جامع در راستای چشم انداز کلی مجموعه که رکن اصلی آن صداقت ، شفافیت و دانش است ، زمینه را برای شفاف سازی و به حداقل رساندن ریسک برای سرمایه گذاران ، متقاضیان و عرضه کنندگان مسکن در این بازار را فراهم نماییم .

چنانچه به دنبال مستغلات خاصی هست از بخش ارسال درخواست سایت با ما در تماس باشید و از مشاورین ما مشاوره بگیرید.

 

 

ایتاویلا

رابلاین

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

contact@1gilani.ir

تلفن تماس

تلفن تماس در متن آگهی میباشد. لطفا بفرمایید از سایت یک گیلانی تماس گرفته ام.