باغ تالار عروسی و تشریفات خاص در رشت
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

باغ تالار عروسی و تشریفات خاص در رشت

۱۲ تیر ۱۳۹۶
4,625 بازدید
بدون نظر

موسسه خدمات و تشریفات مجالس عروسی خاص ارائه دهنده بالاترین و بهترین خدمات عروسی و مجالس در بهترین تالارهای عروسی در رشت و حومه میباشد
شریفات لوکس خاص با به کارگیری بهترین تجهیزات و لوکس ترین دیزاین ها توسط دیزاینرهای متخصص و حرفه ای ،آماده برگزاری مجالس شما از قبیل ؛ (عقد و عروسی _ نامزدی _ تولد _ سمینار _ همایش _ سالگردها و مراسم خصوصی و مناسبتی) با ارائه تمام خدمات در سراسر استان گیلان و مازندران می باشد.
تشریفات مجالس خاص ،
با برنامه ریزی دقیق و منظم و مدیریت لحظه به لحظه مراسم شما، بزرگترین رویداد زندگیتان را به روزی رویایی و به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.
تشریفات خاص ، با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع فینگرفود، دسرهای فصلی، و نوشیدنی های سرد و گرم، در خدمت گیلانی های عزیز می باشد.

تشریفات خاص ،با معرفی باغ های لوکس اختصاصی تالارها و سالن های مجلل ، آتلیه و تیم فیلمبرداری حر فه ایی _ dj و موزیک های چهره و بنام استان ، برای هر چه با شکوه تر شدن مراسمتان با مشاوره و برنامه ریزی دقیق تا آخرین لحظه در کنارتان خواهد بود.

باغ تالار عروسی و تشریفات مجالس لوکس آریا در رشت

 

تشریفات مجالس لوکس خاص برای اولین بار در استان گیلان ،به عنوان یکی از برندهای مطرح این حرفه و با در اختیار داشتن کارگروهی متخصص و تحصیل کرده، و استفاده از تیم پذیرایی مجرب با لباس های فرم خاص و سرویس دهی vip هتلی ، سعی در خلق سبکی نوین در اجرای مراسمات شما همشهریان عزیز نموده است.
تشریفات خاص اولین ، معتبرترین و تنها مرکز تخصصی در امور wedding service و catering دارای گواهینامه معتبر بین المللی از کشورهای مالزی & ترکیه و تنها نماینده انحصاری عروس استانبول در شمال ایران.

تشریفات خاص با دارا بودن شعب متعدد در سراسر استان گیلان دسترسی در کوتاهترین زمان به مشاوران و خدمات این مجموعه را برای مشتریان عزیز آسان نموده است ( رشت _ لاهیجان _ لنگرود _ رودسر _ رامسر _ فومن _ صومعه سرا _ انزلی )
با خاص باشید تا خاص باشید
شعبه۱ مرکزی _ رشت _ فرزاد شعبانزاده
۰۹۱۱۱۳۷۴۶۲۹

.

ایتاویلا

رابلاین

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

contact@1gilani.ir

تلفن تماس

تلفن تماس در متن آگهی میباشد. لطفا بفرمایید از سایت یک گیلانی تماس گرفته ام.