تعمیرگاه تخصصی هیوندای و کیا در رشت - یک گیلانی - بزرگترین پایگاه معرفی کسب و کارها و در ج آگهی مجازی در گیلان
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

تعمیرگاه تخصصی هیوندای و کیا در رشت

۱۰ آذر ۱۴۰۱
451 بازدید
بدون نظر

همانطور که میدانید هیوندای و کیا به عنوان یکی از برندهای معروف و پر طرفدار در جهان میباشند که توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده و دلیل این محبوبیت نیز تکنولوژی پیشرفته ای است که شرکت های خودرو سازی هیوندای و کیا برای خودرو های خود به کار برده اند . با این حال ماشین ها جز اقلام استهلاک پذیر می باشند و استفاده مداوم از این خودرو و یا هر خودروی دیگری نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات آن می باشد تا خودرو عمر بیشتری داشته و استفاده از آن برای صاحب آن لذت بخش باشد و احساس امنیت و آرامش خاطر داشته باشد .
تعمیر ماشین هیوندای و کیا با توجه به اینکه خودرو خارجی می باشند و بخش فنی و طراحی آن کاملا با خودروهای ایرانی متفاوت بوده پس نیاز به متخصصان حرفه ای است که اطلاعات خودرویی به روزی داشته باشند و از دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته و خاصی استفاده نمایند . تا از بروز هزینه های گزاف و بیهوده جلوگیری شود .
پس اگر شما نیازمند نمایندگی هیوندای در رشت و همچنین نمایندگی کیا در رشت هستید تا خودرویتان را در تعمیرگاه کیا در رشت و تعمیرگاه هیوندای در رشت بسپارید ما به شما کلینیک برادران فرخنده را پیشنهاد میکنیم که نمایندگی کیا گیلان و نمایندگی هیوندای گیلان را دارند و به عنوان یکی از با تجربه ترین تعمیرگاهها در رشت می باشند که دارای کادری مجرب و متخصص هستند و همه روزه آماده ی ارائه خدمات هیوندای و کیا در رشت به همشریان عزیز می باشند . کلینیک فرخنده که از فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرده و توانسته نامی پر افتخار را برای خود در شهر رشت و استان گیلان به ارمغان بیاورد
کلینیک فوق تخصصی برادران فرخنده که توسط (مهندس مجتبی فرخنده و مهندس مجید فرخنده ) اداره میشود و از سال ۱۳۸۶ کارشناس فنی شرکت آسان موتور بوده اند و تمامی دوره های آسان موتور از جمله مدرک سرتیفیکیت ، اسپرت و مستر هیوندای و کیا را گذرانده و مدارک لازم را اخذ نموده اند و همچنین در پنجمین المپیاد فنی شرکت آسان موتور رتبه نهم کشوری را کسب کرده اند .
در این مجموعه تمامی کارهای خودرو طبق شاب منوال انجام شده و کلیه قطعات هیوندای و کیا تامین و تهیه می شود .و همچنین امداد کیا در رشت و امداد هیوندای در رشت آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در این مجموعه می باشد .کیلینیک فوق تخصصی برادران فرخنده جهت ارایه خدمات بهتر به مشتریان از نیروهای متخصص و دوره دیده در زمینه امور مکانیکی ، برق خودرو ، جلوبندی و… استفاده کرده و هدف این مجموعه جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت به آنها می باشد .
شما می توانید با خیال آسوده و راحت ، خودرو خود را به دست این متخصصان بسپارید تا از امنیت و سلامت خودروی خود مطمعن شوید ، زیرا کلینیک فرخنده در این سالها توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید و این رضایت نتیجه وجود متخصصان حرفه ای این مجموعه و همچنین کیفیت کار بالا و استفاده از تجهیزات اصل و اورجینال و همچنین ارائه خدمات با قیمت بسیار مناسب میباشد.
این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اتومبیل ، به عنوان یک سرمایه در ایران برای خانواده ها محسوب می شود ، پس باید در حفظ و نگهداری آن بسیار کوشا باشیم و خودروهای خود را برای تعمیر و یا تعویض قطعات به دست کارشناسان مجرب بسپارید .
همچنین سایت کلینیک فوق تخصصی برادران فرخنده برای شما این امکان را فراهم کرده که به راحتی به شماره تماس و آدرس یا لوکیشن کلینیک دسترسی داشته و با ارتباط با ادمین های سایت در کوتاهترین زمان نوبت های ویزیت خودرویتان را فراهم نمایید و از کیفیت خدمات کلینیک بهترین استفاده را ببرید .

وب سایت : hyundai-kia-center.com

ایتاویلا

رابلاین

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

contact@1gilani.ir

تلفن تماس

تلفن تماس در متن آگهی میباشد. لطفا بفرمایید از سایت یک گیلانی تماس گرفته ام.