فروشگاه اسباب بازی ژوپیتر - یک گیلانی - بزرگترین پایگاه معرفی کسب و کارها و در ج آگهی مجازی در گیلان
کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

فروشگاه اسباب بازی ژوپیتر

۱۹ دی ۱۴۰۲
338 بازدید
بدون نظر

کودک، کلید واژه ای است که مفاهیم زیادی رو به ذهن هرکس منتقل می کند. اما برای ما واژه “کودک” مشخصاً تمام آرزوها و رویاهایی رو شامل میشه که تا ۱۰۰ سالگی همراه انسان هاست. هرگز مارو رها نمی کنه، لحظه ای ازش غفلت نمی کنیم و تا ابد و یک روز به دنبال ماست.

خاطرات مان، پدر، مادر و تمام دوستانی که با هم تو کوچه تا رسیدن به مدرسه قدم زدیم. همه بازی ها و دعواهایی که اصلاً معلوم نشد سرچی بود و کی شروع یا تموم شد، ما همیشه کودک هستیم.

وسط این داستان اما چیزهایی خاطره ساز میشن که حال خوب مارو بسازن، مثل آب تنی کردن تو ظهر دم کرده تابستون یا یک استکان چای داغ بعد از شام تو یک شب برفی وسط بهمن ماه. همین جزییات هستن که روزها، ماه ها و حتی سال ها همراهی مون می کنند. چیزهای کوچکی که هرگز از یادمون نمیرن مثلا همین اسباب بازی ها.

تا حالا دقت کردین چقدر داستان اسباب بازی ها جالبه؟ هرگز کسی با نگاه کردن به اون ها ناراحت نمیشه، اخم نمی کنه، غصه نمیخوره و اشک چشمش نمیاد، هرگز قدم زدن بین قفسه عروسک ها یا خوندن توضیحات جعبه بازی های فکری تکراری نمیشه چون همیشه یک نفر در اون عمق وجود ماست که تو دلش برای اسباب بازی ها ذوق داره، کودک درون ما.

حالا ما اینجا در ژوپیتر خوشحالیم که می تونیم این حال خوب رو قسمت کنیم. حس شوق تو برق نگاه کودکان ۳ تا ۹۹ ساله تو فروشگاه رو میشه لمس کرد و همین مارو خوشحال می کنه. سال هاست کار ما همینه، شادی و لبخند رو به کودکان هدیه میدیم و خاطره ساز بازی های پریان و شاهزاده های سفید پوششون میشیم. از سال ۱۳۹۵ تا امروز خانواده فروشگاه اسباب بازی ژوپیتر تلاشش ایجاد رضایت و تجربه خوب از خریدی لذت بخش با چاشنی تخفیف و امتیاز و هدیه بوده است.

 

 

ایتاویلا

رابلاین

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

contact@1gilani.ir

تلفن تماس

تلفن تماس در متن آگهی میباشد. لطفا بفرمایید از سایت یک گیلانی تماس گرفته ام.